Állapotfelmérés

A DAVID Gerincklinikán az állapotfelmérés minden terápia, tréning, gimnasztika vagy bármely egyéb szolgáltatásunk kiindulópontja. Ugyanis kizárólag egy átfogó vizsgálat segítségével tudjuk megállapítani, hogy Ön valójában milyen egészségi állapotban van. A személyi gerinc állapotfelmérés objektív, számszerű eredményei segítségével tudjuk Önnek a legmegfelelőbb megoldást javasolni a problémájára, és tudunk elkerülni bármilyen egészségügyi kockázatot.

A DAVID Gerincklinika kétfajta állapotfelmérést nyújt:

• Személyi gerinc, szív- és érrendszeri állapotfelmérés, valamint,
  • szakorvosi konzultáció.

Az állapotfelmérés fajtái

A személyi gerinc állapotfelmérés a panaszos teljes körű, tudományos alapokon nyugvó analízise, amely nemcsak a gerinc, hanem az összes mozgásszerv, a szív- és érrendszer átfogó vizsgálatát magában foglalja. Bármilyen mozgást vagy edzésprogramot szeretne elkezdeni a DAVID Gerincklinikán, ez az első lépés.

A szakorvosi konzultációt súlyos gerinc, mozgásszervi vagy szív- és érrendszeri bántalmak esetén javasoljuk. Ezekben az esetekben a szakorvos dönt arról, hogy az ajánlott terápia megkezdhető-e. Ha nem, akkor szakorvosaink és gyógytornászaink teljesen egyedi mozgásprogramot vagy további vizsgálatokat ajánlanak.

Az egyes állapotfelmérés típusok részletes bemutatása és áraik az alábbi linkekre kattintva érhetőek el:

Személyi gerinc állapotfelmérés
Orvosi konzultáció