Orvosi konzultáció

Gerinc vizsgálatSzakorvosi konzultációt biztosítunk vendégeink külön kérésére, illetve ha súlyosabb gerinc-, mozgásszervi, szív- és érrendszeri problémái nem teszik lehetővé a személyi gerinc állapotfelmérés elvégzését. Némely esetben sajnos a személyi analízis keretében végzett gerinc vizsgálat során bukkanunk ilyen betegségekre; természetesen ekkor is szakorvosaink segítségét kérjük.

Orvosi konzultáció keretében Dr. Deli Anikó reumatológus szakorvos, Dr. Gémes Kristóf Gábor ortopéd-traumatológus, Dr. Jakab Gábor Vencel gerincsebész főorvos  és Dr. Zubek László aneszteziológus adjunktus segíti munkánkat. Szakorvosaink megvizsgálják a beteget, és a gerinc vizsgálat eredménye alapján, gyógytornászunkkal közösen állítják össze a személyre szabott kezelést, súlyosabb esetekben pedig további speciális vizsgálatokat írnak elő.

A szakorvosi konzultáció és gerinc vizsgálat ára 15 000 forint, bármilyen DAVID programon korábban részt vett vendégünknek 11 000 forint. A szakorvosi konzultációt SZÉP kártyával és egészségkártyával is igénybe veheti.

Orvosi konzultációra kérjük, az info@gerincklinika.hu email címen vagy a következő telefonszámok egyikén jelentkezzen: (06 1) 315 23 06, (06 30) 954 94 88.

Személyi gerinc állapotfelmérés
Elérhetőségeink