Egyéb Gerincterápiás Szolgáltatások

A hagyományos terápiák és a géppel végzett személyre szabott gerincterápiás kezelés mellett a DAVID Gerincklinika egyéb, kiegészítő gerincterápiás kezeléseket is kínál vendégeinek. Ezek között megtalálhatóak gyógy-, sport és frissítő masszázsok, a perifériás idegmobilizáció vagy más néven neurodinamika. Egyéb gerincterápiás szolgáltatásaink közös jellemzője, hogy segítenek megszüntetni vagy csökkenteni a mozgásszervi problémák (pl.: gerincsérv vagy lumbágó) okozta fájdalmakat. Gerincterápiás szolgáltatásaink kiegészítő vagy önálló kezelésként is igénybe vehetőek.

Gerincterápiás Kezeléseink Fajtái

Perifériás Idegmobilizáció (Neurodinamika)

perifériás idegmobilizáció vagy más néven neurodinamika egy olyan terápiás módszer, amely speciális fogások alkalmazásával felszabadítja a becsípődött, nyomás alá helyezett vagy letapadt végtagi idegeket, és ezzel hatékonyan csillapítja a fájdalmat. A kezelést megelőzően vendégeinknek személyi gerinc állapotfelmérésen kell részt venni. Az állapotfelmérés pontos információkat szolgáltat a gerinc és a mozgásszervek állapotáról. Az eredmények alapján meg tudjuk határozni a leghatásosabb és biztonságosan alkalmazható terápiás módszereket.

Masszázs

A DAVID Gerincklinikán pácienseink terápiás gyógymasszázst vehetnek igénybe. A különböző technikákkal végzett masszázskezeléseket szakembereink az alábbi célból javasolják:

• Hát, nyaki, derék fájdalmak csökkentésére,
  • Mozgásszervi problémák csökkentésére,
  • Fájdalmas izomcsomók megszüntetésére,
  • Egyoldalú izomterhelés javítására,
  • Az izomzat rugalmasságának növelésére,
  • Baleseti rehabilitáció részeként,
  • Csonttörések utókezelésére,
  • Sportteljesítmény fokozására,
  • Izomláz enyhítésére,
  • Tartáshiba korrigálására és
  • Stressz oldására.

A masszázsterápia előkészíti az izomzatot a funkcionális gyógytorna és a David terápiás erőtréning programokhoz is. A gyógymasszázson kívül svéd-, frissítő- és sportmasszázs is igénybe vehető.