Egyéb gerincterápiás szolgáltatások

A hagyományos terápiák és a géppel végzett személyre szabott gerincterápiás kezelés mellett a DAVID Gerincklinika egyéb, kiegészítő gerincterápiás kezeléseket is kínál vendégeinek. Ezek között megtalálhatóak gyógy- sport és frissítő masszázsok, a perifériás idegmobilozáció vagy más néven neurodinamika, valamint akupresszúra, fülakupunktúra és a hagyományos kínai orvosláson alapuló további kiegészítő kezelések. Egyéb gerincterápiás szolgáltatásaink közös jellemzője, hogy segítenek megszüntetni vagy csökkenteni a mozgásszervi problémák (pl.: gerincsérv vagy lumbágó) okozta fájdalmakat, valamint kiegészítő terápiás kezelésként vagy akár önálló kezelésként is igénybe vehetőek.

Egyéb gerincterápiás kezelések fajtái

Perifériás idegmobilizáció (neurodinamika)
A perifériás idegmobilizáció vagy más néven neurodinamika egy olyan terápiás módszer, amely speciális fogások alkalmazásával felszabadítja a becsípődött, nyomás alá helyezett végtagi idegeket és ezzel hatékonyan csillapítja a fájdalmat. A kezelést megelőzően vendégeinknek személyi gerinc állapotfelmérésen kell részt venni. Az állapotfelmérés pontos információkat szolgáltat a gerinc és a mozgásszervek állapotáról. Az eredmények alapján lehet meghatározni a hatásosan és biztonságosan alkalmazható terápiás módszert.

Masszázs

A DAVID Gerincklinikán gyógymasszázst vehetnek igénybe. A különböző technikákkal végzett masszázskezelések célja a hátfájás, a derékfájdalom, vagy más fájdalommal járó panaszok megszüntetése. A gyógymasszázson kívül svéd-, frissítő- és sportmasszázs is igénybe vehető.

GUNA orvosi kollagén terápia

GUNA orvosi kollagén terápia egy olyan fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő kezelés, amely ötvözi a keleti gyógymódokat és a modern molekuláris biológiai kutatás eredményeit.  A kezelés során az orvos az ízületek körül, vagy az akupunktúrás pontokba, legfeljebb 4 mm mélyre szúrt injekcióval juttatja a szervezetbe a GUNA MD ampulla természetes hatóanyagát (steril kollagént, vitaminokat, antioxidánsokat, és növényi extraktumokat).  Az akupunktúrás pontokba vékony tűvel szúrt injekció hatékonnyá teszi a kezelést és eredményesen szünteti meg a váll, térd, könyök, derék, csípő és egyéb ízületi panaszokat. A kezeléseket Dr. Arnold Dénes Arnold MSc. szakorvos, okleveles természetgyógyász, GUNA terapeuta végzi.

Akupresszúra és fülakupunktúra

A hagyományos kínai orvosláson alapuló kezeléseinkkel eredményesen csökkenthetőek a gerinc-, hát vagy ízületi fájdalmak. A kezelések a test meghatározott pontjainak különféle módszerekkel történő stimulálásán alapulnak. Dr. Arnold Dénes sebész-szakorvos, okleveles természetgyógyász és Pleszinger Katalin okleveles természetgyógyász által végzett akupresszúrával, fülakupunktúrával és a hagyományos kínai orvosláson alapuló további kiegészítő kezeléseinkkel eredményesen csökkenthetőek a mozgásszervi és egyéb panaszok.

Masszázs
Perifériás idegmobilizáció

GUNA orvosi kollagén terápia

Akupresszúra, fülakupunktúra, és a hagyományos kínai orvosláson alapuló további kezelések