XII., Apor Vilmos tér 8. (1) 315-23-06  |  ​XIV., Thököly út 156. (1) 220-05-97  II., Versec sor 9. (70) 614-96-91

XII., Apor Vilmos tér 8. (1) 315-23-06

XIV., Thököly út 156. (1) 220-05-97

II., Versec sor 9. (70) 614-96-91

info@gerincklinika.hu

GUNA orvosi kollagén terápia

A kollagén a szervezetünk egyik fontos természetes fehérjéje, biztosítja a szövetek, szervek rugalmasságát. A porcok közel 70%-át kollagén alkotja. Ízületi gyulladások esetén kollagén hiány jelentkezik a szervezetben, ami meggyengíti a porcokat, ízületeket.

A fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő GUNA orvosi kollagén terápia ötvözi a több ezer éves keleti gyógymódokat és a legmodernebb molekuláris biológiai kutatás eredményeit. A kezelés során a szakorvos vagy az ízületek körül, vagy az akupunktúrás pontokba, 2-4 mm mélyre, a bőr alá szúrt  injekcióval juttatja a szervezetbe a GUNA MD ampulla természetes hatóanyagát (steril kollagént, vitaminokat, antioxidánsokat, és növényi extraktumokat), több pontba eloszlatva a szükséges mennyiséget. A hatóanyag segít helyreállítani a szervezet élettani működését és jelentősen enyhíti az ízületi fájdalmat. Az akupunktúrás pontokba adott hatóanyag a kezelés hatékonyságát növeli.

Váll, térd, könyök, derék, csípő és egyéb ízületi panaszok hatékony megszüntetése

• a GUNA terápia elősegíti az ízületi stabilitás normalizációját, és a kollagén szerkezetek regenerációját,
  • javítja a szövetek vérátáramlását, nyirokkeringését, és a szöveti méregtelenítést,
  • megállítja a sérülés és a gyulladás által kiváltott negatív élettani spirál továbbgyűrűzését, így nemcsak a tünetet szünteti meg, hanem alapjaiban kezeli a fájdalmat kiváltó folyamatot.

Gyógyszerektől és mellékhatásoktól mentes kezelés

• A GUNA kezelés során vékony tűvel, legfeljebb 4 mm mélyen, a bőr alá szúr az orvos, ami jól tolerálható, csekély fájdalomérzettel jár, szemben a mély szúrású, hagyományos gyulladáscsökkentő technikákkal,
  • az alkalmazott hatóanyag nem tartalmaz sem szteroidot, sem ún. non-szteroidot és klasszikus értelemben vett fájdalom – és gyulladáscsökkentőket, ezért mellékhatással nem kell számolni.

Biztonságos, szakorvos által végzett mozgásszervi fájdalomcsillapítás, akár élsportolóknál is

• a DAVID Gerincklinikán a kezeléseket Dr. Arnold Dénes Arnold MSc. szakorvos, okleveles természetgyógyász, GUNA terapeuta végzi,
  • az alkalmazott GUNA MD (MD=medical device= orvosi eszköz) ampullák természetes anyagokat, streril kollagént, vitaminokat, antioxidánsokat, és növényi extraktumokat tartalmaznak,
  • a GUNA MD steril ampullái az Európai Unióban, valamint Magyarországon is orvostechnikai eszközként vannak regisztrálva,
  • a GUNA készítmények a Magyar Antidopping Csoport hazai akkreditált laboratóriumában bevizsgált készítmények, nincsenek a WADA dopping tiltólistáján, ezért élsportolóknál is alkalmazhatóak.

Egyéb információk a GUNA orvosi kollagén terápiáról

A GUNA orvosi kollagén terápiás kezelés abszolút ellenjavallata eddig nem ismert, de egyes esetekben fokozott elővigyázatosság szükséges. Pl.: véralvadásgátló kezelés, aktív bőr folyamatok, terhesség, szoptatás, rosszindulatú elváltozások esetén. A szúrások helyén átmenetileg enyhe bőrpír, zsibbadás jelentkezhet, szúrási szövődményként hematóma (vérömleny) léphet fel. A kezelést követő napon átmeneti állapot rosszabbodás, fejfájás léphet fel, ami a kezelések utáni bő folyadék bevitellel megelőzhető.

A kezelés mozgásszervi panaszok enyhítése céljából, kúraszerűen ajánlott. Akut esetben az első 2 hétben heti 2 kezelés, második héttől heti 1 kezelés, krónikus esetben hetente egy kezelés 3-6 hétig, majd a kúrát követően 3-6 havonta 1-1 kezelés szükséges. A probléma és fájdalom eredete, jellege alapján többféle készítmény kombinációjával, egyéni, személyre szabott terápiát állít össze a kezelést végző szakorvos.

A GUNA orvosi kollagén kezelés ára alkalmanként 19.500 Ft. Amennyiben a szokásos protokollnál nagyobb mennyiségű ampulla szükséges a kezelés hatékonyságának érdekében, a kezelés ára változhat.

Akiken már segített a GUNA orvosi kollagén terápia

Több mint 10 éve gerincproblémával küzdök. Gyalog 150 méternél hosszabb távokat már nem tudtam megtenni fádalmaim miatt. Orvosi javaslatra nyakcsigolya műtéten estem át. Járás távolságom a műtét után sem hosszabbodott és fájdalmaim sem csökkentek. Ezt követően kerestem fel Dr. Arnold Dénest a DAVID Gerincklinikán. GUNA orvosi kollagén terápiát és akupresszúrás kezeléssorozatot kezdtünk el. Már az első alkalom után határozottan jobban éreztem magam. Fájdalmaim csökkentek és a járás távolságom is jelentősen megnőtt. A kezeléssorozat végén panaszaim szinte teljesen elmúltak és jelentősen javult az életminőségem. Köszönet a segítségért és további sok sikert kívánok a munkásságukhoz.
/Kántor Gábor/

2014. szeptemberétől a DAVID Gerincklinikán alkalmazott GUNA orvosi kollagén terápia, valamint a párhuzamosan történt akupunktúrás kezelés hatására az évtizedek óta fennálló, kimutatott gerincsérvem okozta derékfájdalmaim megszűntek. Évek óta nem éreztem, hogy "nincs derekam". Köszönet a gyógyulásért!
/dr. Széchy Éva/

A GUNA orvosi terápia első kezelése után csökkent bal térdemben a szúró fájdalom, a második kezelés óta pedig már csak enyhe, tompa fájdalmat érzek. Köszönet Dr. Arnold Dénesnek és a DAVID Gerincklinikának.
/Novák János/

Bejelentkezés és további információk:

Elérhetőségeink

DAVID Gerincklinika, hírlevél