XII., Apor Vilmos tér 8. (1) 315-23-06  |  ​XIV., Thököly út 156. (1) 220-05-97  II., Versec sor 9. (70) 614-96-91

XII., Apor Vilmos tér 8. (1) 315-23-06

XIV., Thököly út 156. (1) 220-05-97

II., Versec sor 9. (70) 614-96-91

info@gerincklinika.hu

Perifériás idegmobilizáció (neurodinamika)

A perifériás idegmobilizáció, vagy más néven neurodinamikai terápia speciális fogásokat alkalmazó terápiás módszer, melynek célja a letapadt, becsípődött, nyomás alá került végtagi idegek (perifériás idegek) felszabadítása, az idegi eredetű fájdalom hatékony csillapítása.

A perifériás idegmobilizáció alkalmazási területei

A kezelés az alábbi panaszok esetén hatásosan alkalmazható:

• zsibbadás a végtagokban, ami semmilyen terápiára nem szűnik,
  • éjszakai izomgörcsök, melyet nem Kálcium és Magnézium hiánya okoz,
  • éjszakai végtagzsibbadás pl.: alkar-kéz-ujjak zsibbadása,
  • gyengeség, diszkonfort érzet a végtagokban, ujjakban,
  • érzéskiesés,
  • hátfájás, derékfájás és nyaki fájdalom,
  • fájdalmas, beszűkült végtagmozgás.

A perifériás idegmobilizáció hatásai

A perifériás idegmobilizáció alkalmazásával akár 3-4 kezelés után megszűntethetőek a tünetek, olyan esetekben is, ahol másfajta terápiák hatástalannak bizonyulnak. A terápia sérüléseket, műtéteket követő rehabilitáció részeként és gyulladást követő állapotokban, mellkas kimeneti szindróma esetén, túlerőltetés okozta idegi érintettség esetén, radioterápiát követő állapotban is eredményesen alkalmazható.

Részletek a perifériás idegmobilizációról

A perifériás idegmobilizációt szakképzett gyógytornász végzi. A DAVID Gerincklinikán végzett perifériás idegmobilizációs kezelés időtartama 60 perc, ára 9 500 forint. A kezelés egészségpénztári kártyával és SZÉP kártyával egyaránt igénybe vehető.

A perifériás idegmobilizáció megkezdése előtt vendégeinknek személyi gerinc állapotfelmérésen kell részt venni. Az állapotfelmérés eredményeként a kezelést végző gyógytornász pontos képet kap a páciens gerincének, mozgásszerveinek állapotáról, ezek alapján pedig meg tudja határozni a leginkább hatásos és biztonságosan alkalmazható terápiás módszert.

Személyi állapotfelmérés