McKenzie terápia

McKenzie terápia és gyakorlatokA McKenzie terápia egy olyan speciális kezelési és vizsgálati eljárás, amelyet kifejezetten gerincproblémák, derékfájás és hátfájás kezelésére fejlesztettek ki. Különlegessége, hogy a McKenzie gyakorlatok otthon is végezhetők.

A McKenzie terápia célja a hátfájás és egyéb fájdalmak csökkentése, és McKenzie gyakorlatok eredményesen az alábbi esetekben használhatók:

• aszimmetrikus háti, nyaki, ágyéki kisugárzó vagy helyi fájdalom esetén, illetve
  • szimmetrikus háti, nyaki, ágyéki kisugárzó vagy helyi fájdalom esetén.

A McKenzie gyakorlatok

Az első kezelés az ún. McKenzie teszt, melynek során egy DAVID gyógytornász tüzetesen megvizsgálja, milyen testhelyzetek és mozdulatok növelik vagy csökkentik a fájdalomérzetet. Szakemberünk a részletes vizsgálat eredményei alapján állítja össze a személyre szabott McKenzie gyakorlatok listáját. A hátfájás és más gerincfájdalom hatékony kezelése érdekében a McKenzie tornagyakorlatok egy részét a panaszosnak otthon is szükséges végeznie.

A McKenzie terápia részletei

A hátfájás kezelésére szolgáló McKenzie terápiát a DAVID Gerincklinika szakképzett gyógytornászának vezetésével történik.

A McKenzie gyakorlatok végzésének időtartama 30 vagy 60 perc, ára pedig 4 600, illetve 7 900 forint. A McKenzie teszt ára 7 900 forint. A  60 perces McKenzie terápia bérlettel is igénybe vehető: 5 alkalmas bérlettel 7 600 forint, 10 alkalmas bérlet vásárlásakor 7 100 forint egy kezelés ára. A McKenzie terápia, többi kezelésünkhöz hasonlóan, igénybe vehető egészségkártyával és SZÉP kártyával is.

A McKenzie terápia megkezdése előtt vendégeinknek szükséges elvégeznie a DAVID Gerincklinika személyi gerinc állapotfelmérését, amely pontosan megmutatja a gerinc, a mozgásszervek, valamint szív- és érrendszer jelenlegi állapotát.

Személyi gerinc állapotfelmérés
Gerinc terápia