Budapest XIV. kerület, Thököly út 156. * Budapest, XII. kerület, Apor Vilmos tér 8.

Leggyakoribb kezelt betegségek

A DAVD Gerincklinika mozgásszervi, azon belül is elsősorban gerincbetegségek gyógyítására szakosodott. A német és finn orvosok által kidolgozott módszertannak, tapasztalt szakorvosainknak és gyógytornászaiknak köszönhetően a mozgásszervi problémák többségét hatásosan tudjuk gyógyítani vagy megelőzni. A következőekben bemutatjuk azokat gerincbetegségeket, melyekkel a leggyakrabban fordulnak hozzánk pácienseink.

Gerincbetegségek

A civilizált országokban népbetegségnek tekinthetőek a gerincbetegségek, melyek leggyakrabban nyak-, hát- és derékfájdalom képében jelennek meg. Azonban a fájdalom mögött sokféle kórkép állhat, melyeknek pontos feltérképezéséhez részletes mozgásszervi és szakorvosi vizsgálatokra van szükség. A következő felsorolás a leggyakoribb gerincbetegségeket tartalmazza jellegük szerint csoportosítva. Az adott betegségre kattintva részletesebben is megismerheti annak jellemzőit, illetve a DAVID Gerincklinika ezekhez kapcsolódó ajánlott kezeléseit, vizsgálatait.

Gerinc deformitások

Gerinc fejlődési rendellenességek