Budapest XIV. kerület, Thököly út 156. * Budapest, XII. kerület, Apor Vilmos tér 8.

Kismama vagyok

A várandósság testileg is, lelkileg is megterhelő. Ezek a fizikai és lelki terhek legtöbb esetben a már meglévő gerincproblémák súlyosbodásához vezetnek. Sőt, sajnos egészséges kismamáknál is egyre gyakrabban alakul ki ízületi fájdalom, hátfájás, derékfájás vagy nyaki fájdalom.

A szülés természetesen óriási fizikai igénybevételt jelent. A gyermek megszületése után pedig elszaporodnak a korábban nem tapasztalt, szintén komoly fizikai igénybevétellel járó feladatok, mint például az éjszakázással is járó szoptatás vagy a baba és a babakocsi emelgetése. Mindezek – a hormonális változásokkal egyetemben – nagyon megterhelők a kismamáknak.

A DAVID Gerincklinikánál a terhesség ideje alatt kismamatorna foglalkozásokat, szülés után pedig kismama tréning programot ajánlunk, hogy kezeljék a fenti problémákat.

Kismamatorna

KismamatornaA DAVID Gerincklinika által szervezett kismamatorna az alábbiakban segíti a kismamákat:

Felkészíti a medence körüli és a gerincet tartó izmokat a szülésre, ezzel megkönnyíti a vajúdást és magát a szülést.

Erősíti a terhesség alatt nagyobb terhelésnek kitett izmokat és ízületeket.

Megelőzi, megszünteti, de legalábbis mérsékli a kismamáknál szinte rendszeresen előforduló derékfájás, hátfájás és nyaki fájdalom esélyét.

Kismama tréning

A kismamatorna helyett a szülés után álló kismamáknak speciális kismama tréning programot ajánlunk. A kismama tréning program:

Javítja a közérzetet, csökkenti a várandóság utáni stresszt és depressziót.

Elősegíti, hogy a kismamák a szülés után visszanyerjék alakjukat és kondíciójukat, és felkészüljenek a kisgyermek ellátásával járó bokros teendőkre.

Kismamatorna
Kismama tréning